CONTACT EN ADVIESGESPREK
Als u geïnteresseerd bent in een haarwerk van ons dan kunt u ons een email zenden (haarwerken@marjoryalice.nl). Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Maar u kunt ons natuurlijk ook bellen (010-3032577), zodat wij met u direct kunnen overleggen wat uw wensen en wat onze mogelijkheden zijn. Online een adviesgesprek boeken is mogelijk via deze button. Een adviesgesprek bij ons is kostenloos en vrijblijvend.
Wij beginnen een behandeling altijd met een adviesgesprek bij ons in de salon in Rotterdam. Mocht u op grond van een medische indicatie niet naar onze salon kunnen komen, dan kunnen wij u thuis bezoeken (indien u binnen een straal van 10 kilometer van onze salon woont). Dit adviesgesprek kan meestal binnen een termijn van vijf werkdagen plaatsvinden en dit is gratis en vrijblijvend.
Het adviesgesprek is er op gericht om duidelijk te krijgen wat uw wensen en problemen zijn waarna wij u zullen uitleggen op basis van welke stappen (stappenplan) wij tot de best mogelijke oplossing voor uw wensen/problemen denken te kunnen komen. Wij zullen alle voor- en nadelen met u bespreken en u informeren over de kosten en de eventuele vergoeding vanuit een zorgverzekeraar. Indien u dit wenst en als dit mogelijk is, zullen wij uw haarwerk direct maken, maar mocht dat niet gaan dan zullen wij u informeren over de waarschijnlijke levertijd. Zoals hiervoor is aangegeven, is het adviesgesprek gratis en vrijblijvend. Als u voor een haarwerk-behandeling bij ons kiest, zullen wij de afspraken in een overeenkomst met u vastleggen alvorens wij met onze behandeling zullen beginnen.
UW KLANTENDOSSIER
Om uw behandeling zo goed en zorgvuldig mogelijk te beheren, maken wij voor u een klantendossier aan. De bedoeling hiervan is om duidelijk te hebben dat wij door middel van ons adviesgesprek en ons stappenplan tot een juiste oplossing voor uw wensen en problemen zijn gekomen. In uw dossier worden onder andere de volgende aspecten opgenomen: uw medische diagnose en de functionaliteitsdiagnose (indien van toepassing), de prognose, de oplossingsrichting, de overeenkomst met u, de maten van uw hoofd/haarwerk, de kleur, de prijs, belangrijke aspecten inzake de levering en de service (nazorg). Mocht u dit wensen, dan kunt u ons altijd om een kopie van uw klantendossier (of een deel daarvan) vragen.